English  24 June 2017

 ՀՐԱՊԱՐԱԿՈՒՄՆԵՐ
 ՕՐԻՆԱԳԾԵՐ
 ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ 2008
 ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹ-ՅՈՒՆՆԵՐ
 ԳՐԱՆՑՎԵԼ ԿԱՅՔԻ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ
 ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ ԵՎ ԳՐՔՈՒՅԿՆԵՐ
 ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ 2007
 ԳԼԽԱՎՈՐ ԷՋ
 ՖՈՏՈԱՐԽԻՎ
 ՆՅՈՒԹԵՐ
 ԿՈՒՍԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԾՐԱԳԻՐ
 ԿՈՒՍԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ
 ԿՈՒՍԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՂԵԿԱՎԱՐ ԿԱԶՄԸ
 ԿԱՅՔԻ ՔԱՐՏԵԶ
 ԿԱՊԸ ՄԵԶ ՀԵՏ


www.Havatarmutyun.org


www.WelcomeArmenia.com

www.armenia.li
 

ՀՐԱՊԱՐԱԿՈՒՄՆԵՐ
Выдвижение Азербайджаном заведомо неприемлемых требований направлено на сохранение статус-кво

ИА REGNUM, 01 февраля:

В последнее время участились заявления азербайджанской стороны о недопустимости независимого статуса Нагорного Карабаха. Вместе с милитаристическими заявлениями выросла также напряженность в зоне карабахского конфликта. Об указанных вопросах и о перспективе переговорного процесса по карабахскому урегулирования с корреспондентом ИА REGNUM побеседовал замминистра иностранных дел Армении Шаварш Кочарян.

ИА REGNUM: Наступил 2011 год - 17-й по счету год после подписания режима о прекращении огня между НКР, Азербайджаном и Арменией, но до сих пор перелома в карабахском урегулировании нет. Какие ожидания от переговорного процесса в этом году?

Перелом в переговорном процессе или сближение позиций сторон конфликта возможны при условии, если стороны конструктивны, если они настроены на компромисс. Односторонних компромиссов не бывает, тем более в таких вопросах. Армянские стороны проявили конструктивизм с самого начала. Ведь перед стартом переговорного процесса или в качестве предусловия для всеобъемлющего решения не ставился вопрос о признании Нагорно-Карабахской Республики Азербайджаном и возвращении оккупированных Азербайджаном территорий Нагорно-Карабахской Республики. Хотя это было оправдано с моральных, правовых и исторических позиций. Ведь не для кого не секрет, что последствия конфликта есть результат агрессии Азербайджана против самоопределившейся НКР и политики этнических чисток против народа Нагорного Карабаха. И было бы естественным ожидать от агрессора шагов, которые свидетельствуют о его отказе от силовой политики. Более того, конструктивизм армянских сторон выразился в согласии принять в качестве основы для переговоров Мадридский документ, который предполагает проведение в Нагорном Карабахе юридически обязывающего референдума, хотя референдум о независимости НКР был проведен еще 1991 году в полном соответствии с действующим тогда законодательством СССР и нормами международного права.

ամբողջությամբ     01.02.2011
Մենք դե ֆակտո ճանաչել ենք ԼՂՀ-ն վաղուց



www.Panorama.am, 03 Դեկտեմբերի 2010

Դե յուրե ճանաչման հիշատակումը պարունակում է երկրորդ երանգը, որ մենք դե ֆակտո ճանաչել ենք Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետությունը վաղուց: «Հայլուր» լրատվական ծրագրին տված հարցազրույցում խոսելով ՀՀ նախագահ Սերժ Սարգսյանի` Աստանայում արած այն հայտարարության մասին, թե Ադրբեջանի ցանկացած ագրեսիայի փորձի դեպքում Հայաստանը կճանաչի Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետությունը, նման գնահատական է հնչեցրել փոխարտգործնախարար Շավարշ Քոչարյանը:

 «Առաջին հերթին կառանձնացնեի այդ նույն պատասխանի երկրորդ մասը. որ Հայաստանն իր բոլոր հնարավորությունները կներդնի Արցախի ժողովրդի պաշտպանության համար: Այդ տեսակետից, այո, շատ հստակ, միանշանակ էր ձևակերպումը, իսկ դե յուրե ճանաչման հիշատակումը պարունակում է երկրորդ երանգը, որ մենք դե ֆակտո ճանաչել ենք Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետությունը վաղուց, իսկ մեր հարաբերությունները Արցախի հետ կառուցված են որպես իրավահավասար սուբյեկտների միջև հարաբերություններ»,-ասել է Շ. Քոչարյանը:

Նրա գնահտմամբ, ավելին. Նախագահի ամբողջ ելույթը նաև ուղղված էր, հարցը միայն քաղաքականից տեղափոխելու նաև դեպի իրավական դաշտ, որտեղ անընդհատ շահարկումներ է կատարում Ադրբեջանը:

ամբողջությամբ     03.12.2010
Բաքվին պետք չէ հարցի կարգավորում.այն Բաքվի ժառանգական ռեժիմի գաղափարական սնուցման աղբյուրն է



www.Panorama.am, 03 Դեկտեմբերի 2010

«Գիտեք, ինչն է հետաքրքիր, իրականում դա կարելի էր նաև չանել, բայց դա արվեց, որպեսզի ավելի ցցուն դարձվի, ևս մեկ անգամ ընդգծվի Ադրբեջանի կողմից միջազգային իրավունքի աղավաղումը»,- «Հայլուր» լրատվական ծրագրին տված հարցազրույցում` խոսելով հնգակողմ հայատարարությունում վկայակոչված ՄԱԿ-ի կոնանադրության նշանակության մասին, ասել է արտաքին գործերի փոխնախարար Շավար Քոչարյանը:

Դիվանագետը նշել է, որ Հելսինկյան եզրափակիչ ակտը միանշանակ հենվում և անընդհատ հղումներ է կատարում ՄԱԿ-ի կանոնադրությանը: «Այսպիսով, Հելսինկյան եզրափակիչ ակտը, ինքնին բավարար է, բայց անհրաժեշտություն առաջացավ նշել ՄԱԿ-ի կանոնադրությունը, որպեսզի չմնա շահարկումների տեղ»,-ասել է նա:

Քոչարյանը բացատրել է, որ ըստ ՄԱԿ-ի կանոնադրության առաջին գլխի ժողովուրդների իրավահավասարութունն ու ինքնորոշումը դա ՄԱԿ-ի նպատակներից մեկն է, չորս նպատակից մեկը: Երկրորդ գլխում թվարկվում են սկզբունքներ, որոնք ուղղված են այդ նպատակներին հասնելուն, և այդ սկզբունքներից մեկը հենց տարածքային ամբողջականությունն է: «Միջոցը երբեք չի կարող հակադրվել նպատակին, կամ այս դեպքում տարածքային ամբողջականությունը երբեք չի կարող հակադրվել ժողովուրդների ինքնորոշմանը»,-ասել է նա:

ամբողջությամբ     03.12.2010
Ադրբեջանը` բանակցային գործընթացի քողի տակ, փորձում է քարոզչական պատերազմ իրականացնել Հայաստանի դեմ



www.Panorama.am, 03 Դեկտեմբերի 2010

«Մենք պետք է հստակ գիտակցենք, որ Ադրբեջանը ոչ թե գնում է խնդրի կարգավորմանը, այլ բանակցային գործընթացի քողի տակ փորձում է քարոզչական և տեղեկատվական պատերազմ իրականացնել Հայաստանի դեմ: Եվ ցավոք, մեր լրատվական դաշտի որոշակի հատված, առանձին վերլուծաբաններ և նույնիսկ քաղաքական ուժեր դարձել են այդ քարոզչության և ապատեղեկատվության պատանդ»,-անդրադառնալով Աստանայից առաջ հնչած խուճապային հայտարարություններին` «Հայլուր» լրատվական ծրագրին ասել է արտաքին գործերի նախարարի տեղակալ Շավարշ Քոչարյանը:

Նա կարծիք է հայտնել, որ ոչ թե պետք է հավատալ ադրբեջանական հայտարարություններին` միապաղաղ, միանման, այլ ավելի ուշադիր լինել դեպքերի զարգացումներին և վերլուծել այն, ինչ իրականում տեղի է ունենում:

«Կարծում եմ դա ամեն մի անձից է, ամեն մի քաղաքական ուժից է, ամեն մի լրատվամիջոցից է գալիս, թե որն է նրա համար առաջնային տեղեկատվությունը` մեր երկրի պաշտոնյաների հայտարարությունները, թե` Ադրբեջանի»,-ի պատասխան, թե հնարավոր է այդ տեսակը չեզոքացնել մեզանում, հայտարարել է Շ. Քոչարյանը:

  03.12.2010
«Ադրբեջանին իր դեստրուկտիվ դաշտից դեպի կոնստրուկտիվ դաշտ բերելու հերթական փորձ». Շ. Քոչարյանը` Աստանայի արդյունքների մասին



www.Panorama.am, 03 Դեկտեմբերի 2010

«Ընդհանուր առմամբ, ևս մեկ անգամ բացահայտվեց Ադրբեջանի մեկուսացումը իր դեստրուկտիվ քաղաքականության մեջ»,-խոսելով Աստանայում կայացածխ ԵԱՀԿ արդյունքների մասին «Հայլուր» լրատվական ծրագրին տված հարցազրույցում ասել է փոխարտգործնախարար Շավարշ Քոչարյանը: Շարունակելով խոսել արդյունքների մասին` Քոչարյանը նշել է, որ գագաթաժողովում շատ հստակ արձանագրվեցին թե՛ հնգակողմ հայտարարությամբ, թե՛ համանախագահող երկրների բարձր մակարդակի ներկայացուցիչների ելույթներով երեք կարևոր դրույթներ:

Դրանք են` առաջինը. չի կարելի միջազգային իրավունքի հիմնարար սկզբունքերից ընտրովի առանձնացնել որևէ մեկը և դրոշ դարձնելով փորձել առաջ գնալ` անտեսելով այլ սկզբունքներ, երկրորդ. կարգավորման գործընթացում միանշանակ բացառվում է ուժի կիրառումը խնդիրն իր օգտին լուծելու համար, և վերջապես երրորդը. դա նաև ՄԱԿ-ի Գլխավոր քարտուղարի հարցազրույցում և ելույթում է արտահայտված. ամրապնդել կրակի դադարեցման ռեժիմը, հետ քաշել դիպուկահարներին:

«Ես այսպես կասեի, սա միջազգային հանրության հերթական փորձն էր Ադրբեջանին իր դեստրուկտիվ դաշտից բերելու դեպի կոնստրուկտիվ դաշտ»,-ընդունված հայտարարությունն ու ելույթներն այսպես է գնահատել Շ. Քոչարյանը:

  03.12.2010
Карабахский конфликт служит идеологической основой для сохранения режима в Баку

ИА REGNUM, 03 декабря:

В карабахском урегулировании односторонних уступок не может быть. Компромисс возможен, но односторонние уступки - нет. Об этом в интервью Общественному телевидению Армении заявил замминистра ИД Армении Шаварш Кочарян.

По его словам Азербайджан не хочет урегулирования карабахской проблемы, о чем свидетельствуют неприемлемые для армянской стороны рассуждения Баку.

"О недопустимости военного решения карабахского конфликта было также отмечено на астанинском саммите ОБСЕ, в частности, об этом в своей речи четко заявил президент России Дмитрий Медведев. Кроме того армянские стороны неоднократно отмечали, что на военные авантюры готовы дать соответствующий ответ. То есть, военное решение конфликта исключается", - подчеркнул Кочарян.

При этом он добавил, что азербайджанской стороне не нужно разрешение конфликта, "поскольку неурегулированность проблемы служит идеологической основой для сохранения династического режима".

  03.12.2010
ՀՀ փոխարտգործնախարար Շավարշ Քոչարյանի հարցազրույցը «Դե Ֆակտո» ամսագրին

13 հոկտեմբեր 2010թ.

-Պարո՛ն Քոչարյան, ինչպե՞ս կգնահատեք Հայաստանում ռուսական ռազմաբազաների ժամկետի երկարաձգման մասին վերջերս ստորագրված պայմանագիրը:

-Գնահատական տալու համար նախ պետք է արձանագրել, թե ինչ փոփոխություններ է կրել պայմանագիրը բովանդակային առումով: Պայմանագրում կատարվել է երեք փոփոխություն: Դրանցից մեկը վերաբերում է ժամկետին: Պայմանագիրը կնքված էր 1995թ. 25 տարով, բայց այդ 25 տարին հաշվարկվում էր ուժի մեջ մտնելուց հետո: Պայմանագիրն ուժի մեջ է մտել 1997թ.: Հետևաբար` ժամկետը պետք է լրանար ոչ թե 2020թ., ինչպես հաճախ գրվում է մամուլում, այլ 2022թ.: Վերջերս ստորագրված պայմանագրի փոփոխություններով այն երկարաձգվել է մինչև 49 տարի, այսինքն` երկարաձգվել է 24 տարով և ժամկետը լրանում է 2046թ.:

ամբողջությամբ     13.10.2010
Азербайджан свои провалы, провокации и ляпы приписывает Армении

ИА REGNUM, 06 октября:

Замминистра иностранных дел Армении Шаварш Кочарян ответил на вопросы агенства Panarmenian.net. Приводим полный текст интервью.

Как вы прокомментируете последнее заявление главы МИД Азербайджана Эльмара Мамедьярова на Совете НАТО о том, что Армения тормозит переговорный процесс по урегулированию карабахского конфликта?

Во-первых не очень уверен, что на заседании Северо-атлантического совета на уровне послов с участием министра ИД Азербайджана, он говорил именно то, что цитировала азербайджанская пресса, поскольку по правилам НАТО эти заседания закрытые и их содержание не публикуется. Выходит, что Азербайджан нарушил это правило, и господин Мамедьяров, явно под впечатлением выступления главы МИД Армении в ООН, решил провалы, провокации и ляпы Азербайджана приписать Армении. Голословными обвинениями в торпедировании процесса и желании сохранить статус-кво ничего не решить. Азербайджан обязан придерживаться принципов международного права: права народов на самоопределение, неприменения силы или угрозы ее применения, и принципа территориальной целостности. Баку по сути дела отрицает право на самоопределение, но не Баку, а народ НКР решает, как ему жить. Далее идет принцип неприменения силы или угрозы применения силы. Как мы видим, Азербайджан угрожает непонятно кому, более того идет на провокации на линии соприкосновения войск НКР и Азербайджана.

Только один из трех принципов международного права - принцип территориальной целостности, они якобы принимают, но на самом деле в извращенной форме. Согласно Уставу ООН, принцип территориальной целостности не может быть противопоставлен праву народов на самоопределение. Равноправие и право народов на самоопределение является одной из целей ООН, что и записано в первой главе Устава организации. Вторая же глава Устава указывает принципы, направленные на достижение целей организации, в том числе принцип территориальной целостности. И заключение Международного суда по Косово не могло быть иным, поскольку Суд руководствуется Уставом ООН.

ամբողջությամբ     06.10.2010


 



Դուք համաձա՞յն եք, որ Ազգային Ժողովը ընդունի ԱԺԿ ներկայացրած Ընտրական Օրենսգրքի նախագիծը:

Այո
Ոչ
Դժվարանում եմ պատասխանել



Մասնակցողների թիվը` 1378



 
Copyright ©, National Democratic Party
WEB MAIL
      Հաճախումների
քանակը` 490511 / 458481